Home » T1 Samba, VW e-BULLI olarak yeni döneme giriyor

T1 Samba, VW e-BULLI olarak yeni döneme giriyor

by adminn1
0 comment
VW e-BULLI'nin ilham

 

VW sevimli e-BULLI konseptini sergiledi

Volkswagen Ticari Araç, benzersiz bir tamamen elektrikli minibüs tanıttı. Basitçe e-BULLI olarak adlandırılan sevimli araç, otomobil üreticisinin geçmişten çoktan unutulmuş bir efsaneyi – klasik T1 Samba’yı (1966) hayata döndürme girişimini temsil ediyor.

Sonuç, en yeni tahrik sistemi teknolojisiyle donatılmış, retro görünümlü şık bir konsept minibüstür.

Kaputun altında, T1 Samba’nın eski 4 silindirli boxer motoru, bir elektrik motoru (83 hp) ve yaklaşık 45 kWh kullanılabilir kapasiteye sahip bir lityum iyon pil takımı arasındaki bir kombinasyonla değiştiriliyor.

Kullanılan şanzıman devrim niteliğindeki otomatik, tek viteslidir. e-BULLI’nin benzersiz bir teknik özelliği, sürücü ve ön yolcu koltuklarının tam ortasına yerleştirilmiş vites kolunun konumudur.

VW e-BULLI şarj portu

Dikkate değer bir ayrıntı, e-BULLI sürücüsünün mevcut farklı sürüş modları arasında seçim yapmasını sağlayan düğmelerin konumudur. Onları özel kılan şey, belirli bir mod sırasında e-BULLI’nin sürücüsünün iyileşme derecesini seçebilmesidir.

Oldukça kompakt görünmesine rağmen, sevimli e-BULLI konsepti 131 km/sa (elektronik olarak sınırlı) maksimum hıza ulaşabilir – önceki modelden çok daha fazla.

eBulli’nin elektrikli tahrik sistemi, VWCV (Volkswagen Ticari Araçlar) ve eClassics arasındaki işbirliğinin bir ürünüdür. Arabanın arkasına yerleştirilmiş, motor ile lityum iyon pil takımı arasındaki enerji akışını kontrol ediyor. bu enerji alışverişi sürecinde depolanan doğru akım ve alternatif akım olur.

Elektrikli tahrik sistemi için kullanılan tüm standart parçalar, VW Group Components üretim tesisi tarafından kendi bünyesinde yapılır.

VW e-BULLI'nin ilham verici iç tasarımı

ID.3 ve yakında çıkacak olan ID.BUZZ gibi, e-BULLI’nin pili de zemin panellerinin altına yerleştirildi ve böylece yolcuların konforlu sürüşü için daha fazla alan sağlandı. Bu aynı zamanda e-BULLI’nin ağırlık merkezini de düşürerek onu daha dengeli, daha güvenli ve sürüş sırasında daha iyi performansa sahip hale getirir.

e-BULLI’nin ilgi çekici bir detayı, pil şarj işlemidir. Kombine bir şarj sistemi soketi aracılığıyla gerçekleşir, bu da e-BULLI’nin pilini doldurmak için doğru akım veya alternatif akım kullanabileceği anlamına gelir.

VW e-BULLI'nin şık coupe'si

Doğru akımı kullanırken, VW e-BULLI’nin pilinin kapasitesinin %80’ini geri kazanması için sadece 40 dakikaya ihtiyacı olacak. VW’nin minibüsü tam olarak şarj edildiğinde yaklaşık 200 km’lik bir otonom menzile sahip olacak.

Yenilikçi sürüş sisteminin yanı sıra, retro görünümlü araç revize edilmiş bir süspansiyonla geliyor – şimdi güncellenmiş ayarlanabilir amortisörler ve bobin destekleri ile yeni bir kremayer ve pinyon direksiyon mekanizması içeriyor.

VW e-BULLI, eski okul görünümüne sahip modern bir araç

Konseptin dış tasarımında olduğu gibi iç tasarımında da eski tarz ve modern detayların birleşiminden oluşan bir spor. Parlak renklerde yumuşak deri döşeme, merkezi olarak konumlandırılmış hız göstergesinin güncellenmiş görünümü ile birleştirilmiştir. Sürücünün aracın işlevlerinin çoğunu kolayca kontrol etmesini sağlayan iki dijital ekran eşlik ediyor.

Rate this post

Leave a Comment

5 × two =

@2020 – All Right Reserved. Designed and Developed by imdbgram